Følgere

Translate

torsdag 12. oktober 2017

Pakkelapper (DT K&G)


Dagens innlegg er et nytt innlegg for Kort & Godt, og i dag vil jeg vise dere noen enkle og kjappe pakkelapper jeg har laget. Her har jeg ikke brukt mønsterpapir, bare ensfarget kartong, men alle stemplene og diesene er fra Kort & Godt. Stemplene på den røde kartongen er embosset med hvitt super fine embossingpulver fra Ranger.


Det er jo så enkelt å lage fine pakkelapper, når man har så mange fine stempler og dies å leke seg med!


Konglene er fra Or og er funnet ute i naturen. Jeg har blitt spurt om dette flere ganger og jeg har ikke peiling på trær, men etter litt googling har jeg kommet fram til at det må være fra Or. Konglene er klare for plukking nå på høsten. Jeg er så heldig at jeg har tre store Or-trær rett i nærheten av der jeg bor, så jeg har lifetime supply av minikongler :-) Og de er perfekte til julekort og blir kjempefine hvis man dekker de med glitter.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)